מה אפשר ללמוד מ- TikTok על תהליכי למידה דיגיטליים? רב-שיח עם מורים שפיצחו את השיטה

אהבתם את הפוסט? שתפו עם חברים!

דורין פסט עמר אירחה 4 אנשי חינוך לרב שיח על תהליכי למידה דיגיטליים בטיטוק. התארחו בפאנל:

ד"ר יאיר פוזניאק, איש חינוך והוראה. מורה ומרצה בכיר ומפתח תכני הוראה באוניברסיטת תל אביב לנוער. יוצר תוכן לימודי ברשתות החברתיות ויוצר הפודקאסט 'מסע אל גוף האדם'.

לביא שחר, מהנדס ביו-רפואי, מורה לחשיבה ביקורתית. הוא פיתח שיטות והתנסה בהוראה באמצעות מישחוק כיתה, מודל נבחרת ועוד. לביא תמיד מנסה למצוא גישות חדשות להעברת מסרים, בין אם זה ידע, פתיחת צורת חשיבה או תנועה. לאחרונה פתח ערוץ טיקטוק מצליח (עם מעל 50 אלף עוקבים) העוסק בעיקר בפיזיקה ובביולוגיה.

תמר לנגבורד, מורה לאנגלית ביום וטיקטוקרית בלילה, חולמת על צמצום הפערים בין תלמידים למורים כי מורים הם גם בני אדם.

ונטע גבסו, מורה לאנגלית, אשר דוגלת בהוראה חוויתית תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים. היא מנהלת חוגי אנגלית בשעות אחר הצהריים ובנוסף מתפעלת עמוד טיקטוק ואינסטגרם אשר נותן מענה וכלים לתלמידים מרחבי הארץ.

 

לפוסט שכתבנו בבלוג בעקבות המפגש, לחצו כאן

קרא גם:

תפריט