שבע דקות על למידה – רותי סלומון, מכון מופ"ת
שבע דקות על למידה – איל רם, סמנכ"ל משרד החינוך, ראש מנהל עובדי הוראה
למידה דיגיטלית – מחקר השוק המקיף ביותר שנעשה בישראל- ערן רביב, קמפוס IL
פיתוח פדגוגי של קורסים אקדמיים במודל הרצפים – עפרה הנמן, שה"ם – האוניברסיטה הפתוחה
פיתוח מקצועי מותאם אישית בסביבת למידה Moodleרית מרובת לומדים – רונית מסיקה
פרופילי השימוש של מורים במנגנוני השיתוף – אסף בר יוסף ופרופ' בת-שבע אילון, מכון וויצמן למדע
שבע דקות על למידה 2030 – דליה פניג, סגן יו"ר המזכירות הפדגוגית וראש האגף לפיתוח פדגוגי, משרד החינוך
שבע דקות על למידה 2030 – גיא לוי, מט"ח
כל מה שחם בלמידה דיגיטלית בארגונים – גדעון זיילר, מתודיקה
פרדוקס הלומד הדיגיטלי 2030 – אמיר ויינר, שה"ם –האוניברסיטה הפתוחה
קורס פסיכומטרי מקוון – חקר מקרה ישראל דיגיטלית, אלה מלכא, קמפוס IL
מעגלי למידה בקהילה – אורית קאופמן, מיכל אלרן, סאלי כרכר ויהל עצמון, מכון דוידסון לחינוך מדעי (מיטל)
מערכת המלצות מבוססת מיומנויות למורים בסביבת הוראה מבוססת טכנולוגיה – נדב קבלרצ'יק, מכון ויצמן למדע
מה חדש? שרית כהן, מנהלת תחום למידה דיגיטלית במינה לעו"ה, משרד החינוך
קצר ולעניין – למידה מבוססת כשירויות בסביבת למידה משולבת של קמפוס IL ו-Moodle, ערן עדי ציובן, מט"ח
פרדיגמה חדשה בלמידה שיתופית מקוונות: קהילה מקצועית לומדת- ד"ר טלי ברגלס-שפירא, מכון מופ"ת
למידה שיתופית מקוונת: תאי למידה וירטואליים – ד"ר מירי שיינפלד, מכון מופ"ת
אלי שמואלי, מיטל – פרויקט אירופי המציג דגמי הוראה חדשניים לצמצום הפער בין בית הספר התיכון לאקדמיה
"הפנקס" – כלי למעקב אחר תוצרי למידה של סטודנטים לרפואה – יוחאי עופרן, האוניברסיטה העברית
מחקרי פעולה, ניטור נתונים ואפקטיביות של תוכניות התערבות – גיל חדש, מכון מופ"ת
SEEME פלטפורמה להבנה ושיפור של המרקם חברתי והרגשי בכיתה – ד"ר אריק טאיב, המכללה האקדמית ספיר
פיתוח קורס פורמט חדשני המתבסס על מודל רצפי הלמידה – איתי אופיר, האוניברסיטה הפתוחה
עיצוב אנליטיקות למידה מוכוונות התערבויות פדגוגית באתרי הקורסים – אמיר וינר, האוניברסיטה הפתוחה
דגמים שימושיים לשיפור הוראה ולמידה מותאמת אישית – נדב קבלרצ'יק, מיטל
הובלת חדשנות בארגון: מרחבי למידה עתידיים במכללה לחינוך – ד"ר עינת גיל, מכללת לוינסקי לחינוך
ברכות לצוות שעבדו על הכנס
ברכות לד"ר מיכל גולן